lazy

Idag var inte min mest produktiva dag. Vaknade vid tio, åt frukost, och stannade i sängen till sju på kvällen. Och det var ju inte som att jag direkt gjorde någonting under dem timmarna. Jag tittade på några Youtube videos och sov, det var allt. Men vad kan man egentligen förvänta sig när man är sjuk? Ja, jag tog på mig en förkylning från praktiken och jag har stannat hemma sedan i onsdags. Det suger ganska rejält, för att det finns ingenting att göra häromkring när man är sjuk. Så om man tänker på det: sova är det enda vettiga man kan göra när man har en irriterande feber. Det, och att kolla PewDiePie. Klockan är nu två på natten och jag har nästan gjort klart en teckning jag började på för några timmar sedan. Jag hatar att jag endast blir kreativ på nätterna, men det är ändå rätt så härligt för att jag är den enda som är vaken. Så jag har faktiskt varit lite produktiv, men det är gränsfall. 
 
 
General |
Up