Sjuk och tragisk

En dag innan nyårsafton, och vad kan då vara bättre än dra på sig en rejäl förkylning? Ingenting, ska jag säga er. Ingenting är bättre, för nu har jag anledning till att spendera en av de största högtiderna på året, hemma i min säng med myskläder, bra filmer, glass och nässpray. Visst önskar jag att jag kunde spendera nyår med personen som betyder väldigt mycket för mig, men man kan inte alltid få som man vill. 
Som följd av denna förkylning jag fick för två dagar sedan, hade jag en riktig jobbig natt där jag vaknade oräkneliga gånger på grund utav feber och andningsproblem. Så denna dag vaknade jag för sista gången klockan två på eftermiddagen, och när halva dagen redan gått förbi så känns det väldigt meningslöst att ens gå upp. Gjorde det dock ändå och det resulterade i ett städat rum och en otroligt uttråkad själ. Vilket jag fortfarande är, för den delen. 
Hoppas ni andra har lite roligare planer för att fira in det nya året!
 
 
 
General |
Up